Saturday, February 28, 2015

Special Coaching Kak Jah 28hb Februari 2015 Dewan Cempaka Sari Putrajaya

Semalam x sempat nak update pasal SCKJ sebab rushing jumpe prospek kat Pandan Capital.

Semalam SCKJ sy yang untuk kali ke-5 saya.

Kenapa ye sy selalu sangat pergi SCKJ ni? Taktau la..setiap kali pergi SCKJ, mesti dapat satu ilmu yang baru.

First saya pegi SCKJ, saya dapat semangat Meroket.

Second saya pegi SCKJ, saya dapat friendship. Terima kasih kepada team #ToneExcelRocket. Anda memang hebat !!!

Third saya pegi SCKJ, saya dapat pengetahuan mcm mane nak counter orang ttg rate Tone Excel yg dikatakan mahal ni.

Kali keempat sy pegi SCKJ, sy dpt pengetahuan ttg approach orang

But, untuk kali kelima saya ke SCKJ, saya dapat WHY saya.. bila Kak Jah cite pasal arwah mak dia, tah tetube air mata saya jatuh..saya terigtkan ibu ayah saya. Saya nak buat Tone Excel untuk mak ayah saya.

Selama ni, saya banyak menyusahkan dorg. Saya buat Tone Excel ni tuk mereka.

Apa nilai seorang anak kalau tak dapat spendkan masa untuk mak ayah sendiri?

Apa nilai seorang anak kalau tak dapat menyediakan kelengkapan perubatan yang terbaik untuk mak ayah sendiri?

Memang duit bukan segala-galanya tapi duit can buy your time.. segala-galanya memerlukan duit.

Kawan-kawan, jangan disebabkan RM90, anda tolak peluang anda untuk UBAH kehidupan  anda

Jangan disebabkan RM90, anda tolak peluang untuk menggembirakan orang tua anda.

UBAH LAH !!! SUDAH-SUDAHLAH HIDUP NAK KIRA BAJET JE !!!

DAH TAU TAK CUKUP , UBAH LAH !!!

No comments:

Post a Comment